Finne på noe i ferien ???

Categories:

hytteLyst til å finne på noe i ferien ? Speidergruppa stiller Skogtunet til disposisjon for alle medlemmer helt gratis hele juli. Ønsker du å ha noen overnattinger og gjerne be med deg noen, så slå dere løs.

Det er førstemann til mølla og er det flere som ønsker tar vi i utgangspunktet 3 netter. Send en epost til Geir :  gestjo@online.no