Tirsdag er det speidermøte for små og store på Skogtunet kl 18-20. Småspeidere må ha med lommelykt da vi skal ut i skogen og jakte på reflekser. :-). Ta med litt grillmat.
Storspeidere, ta gjerne med grillmat og lommelykt. Det blir ikke møte med sarpinger i dag.

