Speidertur

Categories:


Fredag 11. september
 skal småspeiderne på tur til speiderhytta vår – Skogtunet – som ligger på Ørmen. (Ørmenveien 36)

Vi møtes på Skogtunet kl 17.30. Her blir det lek og matlaging .

http://cdn.simplesite.com/i/58/18/286541533098219608/i286541539272885842._szw530h275_.jpgKl 20.00 drar 1. og 2. klassinger hjem. De som har lyst av 3. og 4. klassingene blir med over natten og overnatter inne i grillhuken rundt bålet.

I tillegg skal også aspirantgutta delta sammen med Petter, Mathias og Martin. Aspirantene skal lage en hengekøyecamp i skogen rett bak grillhuken ( har du ikke hengekøye kan du låne – gi beskjed).

Det er selvlaget pizza som står på menyen..

På lørdag er det frokost før henting kl 10.30. Pris kr. 0,-. Det er ikke påmelding for de som skal være der fredag men vi ønsker å få en påmelding på de som blir med og overnatter i løpet av tirsdag 8. september. (svar på denne mailen) Spørsmål – kontakt Bjørn – 48282011

Pakkeliste kommer senere