Liten endring for småspeiderne til tirsdag. Vi skal være sammen med storspeiderne på Skogtunet. Vi skal prøve oss i klatreløypa .
Både små og storspeidere – ta med grillmat. Kl 18-20.
Hvis det er noen som ikke får lov til å gå i klatreløypa send en sms til Lars 95425330.
Husk å melde dere på helgens gruppetur til Bjørn – frist tirsdag.


