Storspeiderne har vært gjennom en helg med overnatting på Skogtunet og Isesjøbråten og har derfor fri i morgen tirsdag.
Vinteren er en tøff tid for småfuglene og det vil småspeiderne gjøre noe med. Fuglemat skal lages slik at vi kan fore dem opp hjemme. Vi skal være på Skogtunet fra 18-20. Ta gjerne med noe til bålet hvis du vil.
Roverne skal på Skogtunet onsdag kveld – se programmet

