Vi ønsker velkommen til speider`n i kirken kl. 18-19.30. Om et par måneder setter vi kursen til Dyreparken og Kardemomme by. På møtet skal vi slippe løs de kreative evnene og lage kardemomme by i miniatyr i modell leire. Vi skal også lage en liten matbit. Velkommen 🙂


