-
Les mer…: Tirsdag 30.10
Tirsdag samling på Skogtunet 18-1945. Småspeider har opplevelseløype med poster på plassen. Ta med lommelykter. Storspeidere har mørkeleker. Ta med grillmat
-
Les mer…: Tirsdag 22.10
Småspeider skal på Lucky bowl på på Kråkerøy- Kråkerøyvn. 2A. Storspeider har fri.
-
Les mer…: 15.10
Tirsdag 15/10 Storspeidere skal på Skogtunet hvor gapahuk ogsjokoladelaging er på programmet – 18.00-19.45. Overnattingsturen på Skogtunet neste helg er utsatt .Rachel og Grigorys foreldre kan sørge for transport til kirken hvis noen har både små og storspeidere.Gi beskjed hvis dere trenger transport. *****SMÅSPEIDERE Endelig er det tid for å komme på TACOFEST.Tirsdag skal småspeiderne til frikirkenog starter speidermøtet…
-
Les mer…: Tirsdag 8.10.
Kl. 18-1945. Vi skal ut i skogen med småspeiderne. Ta på fottøy som tåler fukt samt lommelykt hvis du har. Ta med grillmat. Storspeidere- prosjekt lag en fantastisk pizza.
-
Les mer…: Tirsdag 24.9
Speidermøte I kirken kl 18-1930. Røde kors kommer på besøk.
-
Les mer…: Tirsdag 17.9
Velkommen til Skogtunet, Ørmenveien 36. Kl 18-1945. Små og storspeidere. Det er merkekveld for begge enheter. Vi griller på slutten, ta med det du vil grille. Dugnad utsettes til våren.

