-
Les mer…: Tirsdag 4/3
Tirsdag 4/3 drar vi på Red Point klatresenter på Lisleby. Her blir det klatring i buldrevegg og eller i veggen og oppunder taket. Du får låne sko. Ta på tøy som er godt å klatre i . Vi starter kl 1800 (møt gjerne 1750) og er ferdig 1915-1930 . Tomteveien 25, 1618 Fredrikstad
-
Les mer…: Foreldreinfomøte
Tirsdag 25/2 inviterer vi til foreldreinfomøte kl 19.00 i kirken. Storspeiderne har maskekurs med Madart og småspeiderne har legokveld i kirken. Speidermøte fra 18-1930.
-
Les mer…: FERIE
Tirsdag i vinterferien er det ikke speider.
-
Les mer…: 11.2
kino kl 18.00 på storspeidere. Filmen er MUFASA. møt utenfor Blå Grotte. Småspeider maskekveld i kirken kl 18-1930. Vi lager masker.
-
Les mer…: tirsdag 4.2
Småspeider skal på SVEV i Sarpsborg sammen med alle Småspeidere i Fredrikstad. Fsk møte kl 1725. Ferdig kl 19.00. Ta på svev sokker hvis dere har. Storspeider har møte i kirken kl 18-1930. Mot nye høyder.
-
Les mer…: Tirsdag 28.1
ENDRING i programmet. Dårlig akeføre. Småspeider har speidermøte i kirken 18-1930. Storspeider skal på pizzakveld på gruppas regning. Møt i kirken kl 18.00

